doctor-discussing-with-patient

Pro pojištěnce

Jak do hotelů Savoy****, Goethe***, Otava ** se zdravotní pojišťovnou
 

O vystavení návrhu se poraďte se svým praktickým nebo odborným lékařem.

Lékař uvede typ péče (komplexní nebo příspěvková) a doporučí místo léčení. Vy jako pacient máte právo uvést, do jakých lázní chcete jet. Uvádí se vždy 3 místa. Pokud chcete k nám, uveďte prosím celý název naší lázeňské společnosti HOTELIS Spa & Wellness následovaný jménem Vámi vybraného hotelu:

Hotel Savoy Spa & Medical

Hotel Goethe Spa & Medical

Depandance Otava

O schválení návrhu rozhoduje revizní lékař Vaší zdravotní pojišťovny.

Pokud pojišťovna návrh schválí, zasílá jej přímo k nám do lázní.

My se Vám následně ozveme a dohodneme se na termínu nástupu.

5igt06dkarq

Vaše možnosti jsou:

Komplexní lázeňská péče (KLP)

Komplexní lázeňská péče (KLP) je typ lázeňské péče, která je plně hrazena zdravotní pojišťovnou. Jde o komplexní služby zahrnující nejen léčebnou péči, ale také ubytování a stravování. Tyto služby jsou poskytovány pacientům v lázeňském zařízení s cílem zlepšit jejich zdravotní stav a podpořit jejich uzdravení. Tyto pobyty jsou řízeny lékařem a složené z různých procedur, jako jsou například koupele, masáže, cvičení a další terapie. Cílem KLP je poskytnout pacientům komplexní a integrovanou péči, která jim pomůže dosáhnout co nejlepšího zdravotního stavu.

Příspěvková lázeňská péče (PLP)

Příspěvková lázeňská péče (PLP) je druh lázeňské péče, která je částečně hrazena zdravotní pojišťovnou. Tyto služby zahrnují léčebnou péči, ubytování a stravování, ale v menší míře než komplexní lázeňská péče (KLP). Pacienti, kteří absolvují pobyt v rámci PLP, si sami hradí náklady na ubytování, stravování a poplatek z pobytu, dle novely zákona č. 565/1990 Sb. (609/2020 Sb.) Tyto pobyty také většinou vyžadují schválení ze strany zdravotní pojišťovny a jsou řízeny lékařem. Cílem PLP je poskytnout pacientům léčebnou péči, která jim pomůže zlepšit jejich zdravotní stav a zároveň jim umožní účastnit se programu lázeňského zařízení. Léčení se musí uskutečnit do 6 měsíců od data vystavení návrhu.

Rezervace pro klienty zdravotních pojišťoven

+420 354 204 991
lazne.savoy@hotelis.cz

Obchodní oddělení

sales@hotelis.cz

Sledujte nás na sociálních sítích

Facebook 

Instagram 

Adresa

Ruská 427/4, Františkovy Lázně 351 01